• Hoffmann Mygind posted an update 9 months ago

    این روزها تقریبا هر هفته، اخباری پیرامون هک شدن سیستمهای رایانهای و وبسایتهای گوناگون در فضای مجازی و انواع و اقسام باج افزار ها منتشر میشود. به همین دلیل، یکی از مهمترین دغدغههای امروز کاربران رایانهها به ویژه با گسترش استفاده از اینترنت و افزایش ضریب نفوذ آن، حفظ امنیت سیستمهای رایانهای و صیانت از سرقت اطلاعات از سوی هکرها و همچنین ویروسهای رایانهای است. این امر نشان از آن دارد که همزمان با اوج گیری روزافزون فناوری در پرواز خود به سمت موضوعات جدید و بیرون از تخیل، تهدیدات در فضای سایبر نیز به همین میزان افزایش یافته و خطرآفرین هستند. خرید آنتی ویروس نود ۳۲ کار های جدید گوگل ، امنیت اندروید ۵ رو به میزان قابل توجهی افزایش داده . مهمترین راه جلوگیری از ویروسی شدن گوشی دانلود برنامه از جاهای معتبر مثل برنامه بازار و گوگل پلی است. سیستم عامل اندروید همیشه به خاطر مشکلات امنیتی زیر سنگینی علامت سوال له شده اما با راه کار های امنیتی جدید شرکت گوگل میشه گفت که اندروید ۵ امن ترین نسخه اندروید تا… سپس مانند تصویر زیر روی گزینه Manage Settings کلیک کنید تا وارد تنظیمات شوید. به این ترتیب اگر شناسه ویروسی در بانک آنتی ویروس موجود نبود، موتور جستجو به طور خودکار رفتار فایلها را زیر نظر میگیرد و اگر رفتار مشکوکی مشاهده کند به کاربر اخطار میدهد.

     Data h᠎as  be᠎en gener᠎ated by G SA C᠎on tent Generat​or  DE​MO.

    در آخرین آزمونی که سال 2017 در این زمینه در آزمایشگاه AV-Comparative یکی از شناخته شدهترین آزمایشگاهها در این رابطه انجام گرفته، قدرت شناسایی مهمترین برندهای موجود در بازار با یکدیگر در معرض مقایسه گذاشته شده است. خوشبختانه، حفاظت از بدافزار اصلی – که شامل ضد باجافزار میشود – کاملاً قوی است و در حالی که تأثیر منفی کمی بر عملکرد دارد، بیشترین تأثیر آن هنگام نصب برنامهها است – کاری که اغلب انجام نمیدهید. در این نرم افزار پیکربندی فایروال نیاز به بهینه سازی دارد اما خوشبختانه حفاظت در برابر بد افزارها کاملا قوی عمل میکند و خیال شما را از بابت سلامت کامپیوتر خود راحت میکند. وب فیلترینگ این آنتی ویروس نیز به شدت قدرتمند عمل کرده و امکان ورود به سایت های حاوی بد افزار را از کاربران سلب می نماید و به نوعی مسدود می کند و مرورگری ایمن برای تراکنش های مالی شما در اختیارتان قرار می دهد و دارای نرم افزارهای مدیریت پسورد نیز می باشد که به راحتی می توانید اطلاعات کارت بانکی تان را در این فضای ایمن ذخیره نمایید.

    به اشتراک گذاری دادهها: درست است که آنتی ویروسهای رایگان از سیستم محافظت میکنند و استفاده از آنها آسان است اما این برنامهها اطلاعات شما را با اشخاص ثالثی به اشتراک میگذارند و از این طریق پول دریافت میکنند. برای سالها، رهبرانی مانند Norton و Avast فناوری آنتیویروس ایمن را به کاربران رایانههای سراسر جهان ارائه میکنند. شناسه بخشی از رشته لایههای مختلف فایلها را در بر دارد و مانند اثر انگشت برای هر ویروس یکتا است. این نرمافزار همچنین نظارت بر وبکم و کنترلهای والدین را به شما ارائه میدهد. در این پنجره هم اگر روی گزینه «انجامش بده» ضربه بزنید، گوشی شما 8 ساعت بیشتر روشن میماند. ■ بیش از 45 ساعت ویدیو آموزشی! از طرفی ، نگهداری یک وب سایت آموزشی خرج داره ! آنچه ذکر آن لازم است این که در آزمایشگاهها برای تست آنتی ویروسها، روشها و الگوریتمهای متفاوتی برای انجام آزمون استفاده میشود و بنا بر همین روشها، شاید نتایج متفاوتی از آزمونها به دست آید؛ برای نمونه، لابراتوار AV-Test با یک روش متفاوت، اقدام به انجام آزمون آنتی ویروسها میکند که در این آزمونها، آنتی ویروس با حتی یک شناسایی بیمورد، قادر به دریافت گواهی تأیید نیست.

    This has been gen᠎erat᠎ed by GSA Cont ent Ge᠎nerato​r DE MO.

    در ادامه همین آموزش روش فعال کردن آنتی ویروس پیشفرض ویندوز را یاد خواهیم گرفت. متاسفانه جدیدا تب هک تلگرام خیلی داغ شده و همه میخوان همدیگرو هک کنن 😀 بنا به درخواست کاربران علم فردا ، تصمیم گرفتم روش های جلوگیری از هک تلگرام رو خدمت تون آموزش بدم . تو این چند ماه اخیر یه سری از این سایت های خز و خیل دارن یه نرم افزاری رو تبلیغ میکنن با عنوان « نرم افزار هک تلگرام » . آیا هک تلگرام امکان پذیر است ؟ سوال رایج دیگر این است که آیا نرم افزار آنتی ویروس رایگان، از ما در برابر حملات سایبری محافظت میکند؟ قدرت شناسایی بالا: یک آنتی ویروس قدرتمند باید قابلیت شناسایی انواع مختلف تهدیدات سایبری مانند تروجانها، بدافزارها، کرمها، بمبهای منطقی و نمونههای مشابه را داشته باشد. ویروس ها هم مشابه همه برنامه های دیگر از منابع سیستم مانند حافظه و فضای دیسک سخت، توان پردازنده مرکزی و سایر منابع بهره می گیرند و می توانند اعمال خطرناکی را انجام دهند به عنوان مثال فایل های روی دیسک را پاک کرده و یا کل دیسک سخت را فرمت کنند. موتور جستجو با الگوریتم مخصوص خود میلیونها فایل را در مدت زمان کوتاهی بررسی میکند و از شناسهها برای ردیابی فایلهای آلوده و مخرب استفاده میکند.

©2024 - All rights reserved by LivingWellCenters.com

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account